zaterdag 23 maart 2013

en...


En ik krijg alsnog een retweet van @Dijkshoorn omdat hij mijn persiflage http://kooigevecht.blogspot.nl/2013/01/ode-van-nico-dijkshoorn-voor-mij.html  toch wel okay vindt.

En ik krijg een mailtje van mijn uitgever @Booklight1 waarin ze me feliciteert met de positieve recensies betreffende mijn verse novel.

En ik krijg een tweet van @HarmdeJonge waarin cryptisch en krachtig staat: @JelteVanKerKooi : Alle rupsen zijn weeskinderen. Jouw boek is meer dan welkom in deze wereld.

En ik krijg een tweet van mijn broer(tje) @Deatonal: @JelteVanDerKooi : mwah…

En mijn moeder ontploft op facebook met woorden die de sterren uit de hemel plukken en zal in een van haar commentaren verzuchten: ’t Is toch mijn jongen hè!

En ik krijg een stukje in @OesDorp waarin Berend Boekman in korte zinnen vol emotie beschrijft wat het hem heeft gedaan toen hij mijn boek las.

En ik krijg via facebook, twitter, linkedinn en de mail ( ziener@online.nl ) verzoeken om te komen voorlezen en signeren.

En Peter Pan reageert en hoopt dat ik altijd kind blijf, net als hij. http://kooigevecht.blogspot.nl/2013/02/peter-pan-is-dood-leve-peter-pan.html

En…

Maar dat is pas nadat mijn verse novel eind april is verschenen. Eerst moet het manuscript nog naar de drukker. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten