vrijdag 26 april 2013

'Zwanenzang' de titelsong bij 'ik, Lente'


pffff… te verkouden om een boek te ruiken!

Mijn neus is verstopt. Nergens te vinden. Gelukkig heb ik nog genoeg zintuigen om van ‘ik, Lente’ te genieten. Ik kreeg gisteren een pallet vol boeken binnen.
Ik heb één van de boeken gepakt. Ik heb m geaaid, gevoeld, gestreeld.
Zes jaar zinnen schrijven en schrappen kwam voorbij.
Niet dat ik er elke week mee bezig was, dat niet.
Er zijn periodes geweest dat ik niet eens meer wist dat Lente op me wachtte.
Ik opende het boek en zag de letters. Mijn letters, mijn zinnen. Ik las ze hardop aan mezelf voor en proefde t zout van mijn tranen.
Mijn zintuigen dus… behalve mijn reuk.
En gisteravond laat kreeg ik nog de titelsong binnen in een mailtje van Jorien Habing.  Door een oproep, een paar week geleden op Facebook kreeg ik contact met haar. De kracht van social media dus…
Ik had een tekst geschreven op het nummer van Matt Simons: With you. En… Jorien heeft het gezongen. Vervolgens heb ik er een ‘fotofilmpje’ bij gemaakt.
Hier het resultaat. En wat voor resultaat… Ik ben er trots op.


We zouden er nog graag een kwalitatief betere opname van willen maken. Of een optreden. 
Iemand een tip?
Mijn zintuigen worden geprikkeld… maar ik hoop wel dat mijn reukvermogen snel weer terug komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten